Gorzów Wielkopolski: Dostawa pojazdów samochodowych w formie leasingu operacyjnego .
Numer ogłoszenia: 78554 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuskie Stowarzyszenie Rozwoju Regionalnego "Rozwój" , ul. Pionierów 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7 36 46 00, faks 95 7 36 46 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdów samochodowych w formie leasingu operacyjnego ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pojazdów samochodowych w formie leasingu operacyjnego w ilości 3 szt. 1. samochód osobowy fabrycznie nowy rok produkcji 2009 do 2010r 2. samochód dostawczy skrzyniowy z podwójną kabiną do 3,5 t., fabrycznie nowy lub udokumentowanym przez autoryzowaną stację obsługi pojazdu przebieg do 10 000 km, serwisowany.Rok produkcji min 2008 do 2010, bezwypadkowy i nieposiadający śladów uszkodzeń lub użytkowania. 3.samochód dostawczy zabudowany kontenerem lub izotermą lub furgon z podwójną kabiną do 3,5 t., fabrycznie nowy lub udokumentowanym przez autoryzowaną stację obsługi pojazdu przebieg do 10 000 km, serwisowany. Rok produkcji min 2008 do 2010, bezwypadkowy i nieposiadający śladów uszkodzeń lub użytkowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0, 34.11.00.00-1, 34.10.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Koncesje, zezwolenia lub licencję lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do świadczenia dostaw leasingu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacja o wykonanych zamówieniach podobnego typu z wykazem dostaw leasingu min. dwie dostawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk formularza ofertowegowego wraz z harmonogramem spłaty rat leasingowych w całym okresie obowiązywania umowy leasingu, określający metody kalkulacji rat 2.Informacja o części zamówienia powierzonej podwykonawcom, jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian określonego przedmiotu zamówienia, która możliwa jest jedynie w przypadku zastosowania rozwiązań zamiennych, tj. takich, które nie powodując ograniczenia i rozszerzenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia realizacji lub do zastosowania materiałów i rozwiązań równoważnych. Wprowadzenie tej zmiany może nastąpić po wyrażeniu pisemnej zgody Zamawiającego. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian przedmiotu zamówienia, uznać należy w szczególności korzyść dla Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny uniemożliwiające realizację przedmiotu zamówienia w pierwotnej treści, które nie powstały z winy Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuskie Stowarzyszenie Rozwoju Regionalnego Rozwój ul. Pionierów 1 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2010 godzina 16:00, miejsce: Lubuskie Stowarzyszenie Rozwoju Regionalnego Rozwój ul. Pionierów 1 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu Państwa, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomi społecznej Tytuł projektu Współpraca międzysektorowa na rzecz wspierani ekonomii społecznej w regionielubuskim..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: samochódu osobowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochódu osobowy fabrycznie nowy rok produkcji 2009 do 2010r. w formie leasingu operacyjnego Wymagania Zamawiającego: specyfikacja techniczna pojazdu nr 1 - załącznik nr 1 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1, 66.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: samochód dostawczy skrzyniowy z podwójną kabiną do 3,5 t.,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochód dostawczy skrzyniowy z podwójną kabiną do 3,5 t., fabrycznie nowy lub udokumentowanym przez autoryzowaną stację obsługi pojazdu przebieg do 10 000 km, serwisowany. Rok produkcji min 2008 do 2010, bezwypadkowy i nieposiadający śladów uszkodzeń lub użytkowania. Wymagania Zamawiającego - specyfikacja techniczna pojazdu załącznik nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.00.00-7, 66.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: samochód dostawczy zabudowany kontenerem lub izotermą lub furgon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochód dostawczy zabudowany kontenerem lub izotermą lub furgon z podwójną kabiną do 3,5 t., fabrycznie nowy lub udokumentowanym przez autoryzowaną stację obsługi pojazdu przebieg do 10 000 km, serwisowany. Rok produkcji min 2008 do 2010, bezwypadkowy i nieposiadający śladów uszkodzeń lub użytkowania. Wymagania Zamawiającego - specyfikacja techniczna pojazdu - załącznik nr 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00-8, 66.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Pliki do pobrania.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Specyfikacja techniczna dla części I zamówienia. Załącznik nr 1.

Specyfikacja techniczna dla części I zamówienia. Załącznik nr 2.

Specyfikacja techniczna dla części I zamówienia. Załącznik nr 3.

Oświadczenie. Załącznik nr 4.

Oświadczenie. Załącznik nr 5.

Formularz opfertowy wykonawcy. Załącznik nr 6.

Istotne postanowienia umowy. Załącznik nr 7.

 

Odpowiedź na zapytania dotyczące SIWZ. 

 

Modyfikacja - formularz ofertowy wykonawcy.

Modyfikacja - ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY