Spis treści
Gorzów Wlkp., dnia 10.06.2019r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące wyłonienia Wykonawcy na zakup i dostawę artykułów do higieny osobistej i chemii gospodarczej dla uczestników projektu
realizowanego w ramach projektu
„Koordynacja procesu readaptacji społecznej i zawodowej osób opuszczających jednostki penitencjarne w województwie lubuskim”,
współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa VII, Działanie 7.3 Programy aktywnej integracji realizowane przez inne podmioty, współfinansowanym przez UE ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
- ZAMAWIAJĄCY
Lubuskie Stowarzyszenie Rozwoju Regionalnego „Rozwój”
- Łazienki 6
66-400 Gorzów Wlkp.
Biuro: ul. Przemysłowa 53, 66-400 Gorzów Wlkp.
tel. 95 7380061
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osoba do kontaktów:
Imię i nazwisko: Sylwia Rekus
Adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 957360061
- TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie o wartości poniżej 50 tys. PLN netto udzielone jest w trybie postępowania ofertowego zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 i nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III. KOD PCV
39830000-9 Środki czyszczące.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do higieny osobistej i chemii gospodarczej dla uczestników projektu na adres wskazany przez Zamawiającego niezbędnych do realizacji projektu „Koordynacja procesu readaptacji społecznej osób opuszczających jednostki penitencjarne w województwie lubuskim”.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Lp. |
Nazwa |
ilość |
Zestaw do higieny osobistej |
||
1. |
Mydło w płynie 1000 ml |
160 szt. |
2. |
Żel pod prysznic 750 ml |
160 szt. |
3. |
Szampon 400 ml |
160 szt. |
4. |
Antyperspirant 150 ml męski |
135 szt. |
5. |
Antyperspirant 150 ml damski |
25 szt. |
6. |
Maszynka do golenia 3 szt. |
160 szt. |
7. |
Pianka do golenia 200 ml męska |
135 szt. |
8. |
Pianka do golenia dla kobiet 200 ml |
25 szt. |
9. |
Krem uniwersalny 50 ml |
160 szt. |
10. |
Płyn do płukania ust 500 ml |
160 szt. |
11. |
Nić dentystyczna 1 szt. |
160 szt. |
12. |
Szczoteczka do zębów 2 szt. |
160 szt. |
13. |
Pasta do zębów 100 ml |
160 szt. |
14. |
Patyczki do uszu 100 szt. w opakowaniu |
160 szt. |
15. |
Obcinaczka do paznokci |
160 szt. |
16. |
Pilniczek do paznokci |
160 szt. |
17. |
Ręcznik frotte 50x100 cm |
160 szt. |
18. |
Gąbka do mycia |
160 szt. |
19. |
Grzebień |
135 szt. |
20. |
Szczotka do włosów |
25 szt. |
21. |
Krem do rąk 100 ml |
160 szt. |
22. |
Chusteczki higieniczne A-10 |
160 op. |
23. |
Płyn do prania kolor 1000 ml |
160 szt. |
24. |
płyn do płukania tkanin 1000 |
160 szt. |
Artykuły i chemia gospodarcza |
||
1. |
Zestaw sprzątający (zmiotka z szufelką, miotła na kiju, mop na kiju z wiadrem) |
15 kpl. |
2. |
Ścierka do podłogi |
45 szt. |
3. |
Kosz na śmieci |
15 szt. |
4. |
Środek do udrażniania rur 500 ml |
15 szt. |
5. |
Żel do WC 500 ml |
30 szt. |
6. |
Mleczko do czyszczenia cytrynowe 500 ml |
15 szt. |
7. |
Mleczko do mycia płytek 500 ml |
15 szt. |
8. |
Płyn do mycia podłóg 1000 ml |
30 szt. |
9. |
Płyn do mycia szyb z rozpylaczem 500 ml |
30 szt. |
10. |
Płyn do mycia naczyń 1000 ml |
60 szt. |
11. |
Ściereczki do mycia A-3 |
60 szt. |
12. |
Gąbki zmywak A-10 |
90 op. |
13. |
Szczotka do WC |
15 szt. |
14. |
Worki na śmieci 60l A-50 |
150 szt. |
15. |
Rękawiczki lateksowe (M/L) 5 szt. |
90 szt. |
16. |
Płyn do płukania tkanin 1000 ml |
45 szt. |
17. |
Odplamiacz 1000 ml |
45 szt. |
18. |
Proszek do prania uniwersalny 5000 g |
45 szt. |
19. |
Papier toaletowy A-8 |
600 op. |
20. |
Ręcznik papierowy Maxi |
136 szt. |
- Wymagania w stosunku do Wykonawcy
Zamawiający zastrzega, że dostarczony materiał ma być nowy.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia biegnie od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2020 roku.
Zamówienie będzie dostarczane do siedziby Zamawiającego tj. do Lubuskiego Stowarzyszenia Rozwoju Regionalnego „Rozwój”, ul. Przemysłowa 53, 66-400 Gorzów Wlkp.
- WARUNKI PŁATNOŚCI
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy w wysokości określonej w ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, wynagrodzenie będzie płatne w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru wykonania zamówienia podpisany przez strony bez zastrzeżeń.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
O udział w postępowaniu może ubiegać się podmiot, spełniający następujące warunki:
- Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Nie znajduje się w stanie likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
- Nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
- W przypadku której, wspólnik spółki jawnej, partner lub członek zarządu spółki partnerskiej; komplementariusz spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej; członek organu zarządzającego osoby prawnej nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
- Wobec którego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
- Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunków wymienionych w punktach od 1 do 7 jest „Oświadczenie” (załącznik nr 1).
VII. WYKLUCZENIE Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu uniknięcia konfliktu interesów Wykonawca nie może być podmiotem powiązanym osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca jest obowiązany dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych należy przedłożyć w oryginale.
Oświadczenie winno zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w niniejszym postępowaniu.
VIII. RODZAJE I OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT i wszelkie inne koszty, których poniesienie okaże się konieczne w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy na wykonanie zadania, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za całość zamówienia obejmującego wszystkie pozycje określone w Załączniku nr 1 i będzie zgodna z niniejszym zapytaniem.
Wskazana cena brutto będzie jedynie brana pod uwagę przy ocenie ofert i nie będzie stanowić kwoty jaką Zamawiający chce przeznaczyć na wykonanie niniejszego zadania.
- SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
- Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
Cena podana w ofercie winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
- Cena ofertowa nie podlega zmianie po złożeniu oferty.
- Oferta powinna być sformułowana w języku polskim, przygotowana w sposób zrozumiały, czytelny i kompletny.
- Kwotę oferty zostanie podana w polskich złotych.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zmawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/by upoważnioną/ne do reprezentacji Wykonawcy.
- Wzory dokumentów dołączone do niniejszego Zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty. Pełna oferta winna zawierać:
- Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego;
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
- Ofertę można złożyć:
- a) za pomocą pocztą na adres: Lubuskie Stowarzyszenie Rozwoju Regionalnego „Rozwój”, ul. Przemysłowa 53, 66-400 Gorzów Wlkp. ofertę można składać osobiście od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 do 15.00,
- b) w siedzibie Lubuskiego Stowarzyszenie Rozwoju Regionalnego „Rozwój”, ul. Przemysłowa 53, 66-400 Gorzów Wlkp.
- c) za pomocą poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z adresem Wykonawcy (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność) z dopiskiem:
Dotyczy: zakup i dostawa artykułów do higieny osobistej dla osób opuszczających zakłady penitencjarne oraz artykułów i chemii gospodarczej
Termin składania ofert upływa w dniu: 19 czerwca 2019 r. do końca dnia
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert lub oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
W toku dokonywania badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców dodatkowych wyjaśnień co do treści oferty oraz złożonych dokumentów.
- ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA I ZLECENIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
Do podmiotu wybranego w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zostanie skierowane zawiadomienie o miejscu i terminie zawarcia umowy. Oferta cenowa jest ważna przez okres 30 dni od daty złożenia oferty.
Zastrzeżenia:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie, bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
XII. ISTOSTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TRESCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO / WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
- Istotne postanowienia umowy stanowią Załącznik nr 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – wzór umowy.
- Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany są dopuszczalne, gdy:
- ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę;
- wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy;
- Dopuszcza się zmianę zapisów umowy, gdy zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy lub wprowadzenie tych zmian jest korzystne dla Zamawiającego.
XIII. ODRZUCENIE OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego
- zostanie złożona po terminie
- zostanie złożona na niewłaściwym formularzu
- informacje i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w złożonej ofercie będą nieprawdziwe.
XIV. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO Z DNIA10.06.2019 R.