Archiwum aktualności

Od dnia 01.12.2012 Lubuskie Stowarzyszenie Rozwoju Regionalnego „Rozwój” realizuje projekt pt.: „Poradnia Edukacji Dorosłych w Gorzowie Wielkopolskim”.

Projekt współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu Państwa, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,.

Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,

Działanie: 9.6 Upowszechnianie uczenia się dorosłych,

Poddziałanie: 9.6.3 Doradztwo dla osób dorosłych w zakresie diagnozy potrzeby oraz wyboru kierunków i form podnoszenia swoich kompetencji i podwyższenia kwalifikacji.

Projekt skierowany jest do osób powyżej 50 roku życia uczących, pracujących klub zamieszkujących na obszarze Miasta Gorzów Wlkp., oraz do osób niepełnosprawnych.

Głównym celem Projektu jest poprawa dostępu 600 osób dorosłych z Gorzowa Wlkp. do usług edukacji formalnej i pozaformalnej.

W ramach Projektu beneficjenci mogą bezpłatnie korzystać z dwóch głównych form doradztwa. Są to spotkania indywidualne i porady grupowe.

W trakcie spotkań indywidualnych z brokerem edukacyjnym, na bazie zebranych informacji i przeprowadzonych testów, zostaje opracowany dopasowany do każdego klienta Indywidualny Plan Edukacyjny. Do zadań brokera edukacyjnego  należy również:
·         zwiększanie motywacji oraz świadomości potrzeb i oczekiwań klienta,
·         ułatwianie dostępu do informacji w zakresie dostępnej oferty edukacyjnej,
·         dostarczanie profesjonalnego doradztwa w zakresie wyboru odpowiedniej ścieżki kształcenia w kontekście potrzeb indywidualnych i szans na rynku pracy.

Ponadto w ramach Projektu beneficjenci mogą korzystać z możliwości wsparcia w formie doradztwa grupowego – zajęć psychoedukacyjnych, wzmacniających ich kompetencje w radzeniu sobie w sytuacjach trudnych, zgodnie z ich indywidualnymi, określonymi w czasie spotkań z brokerem potrzebami (np. jak radzić sobie ze stresem, jak lepiej się komunikować, zarządzanie sobą w czasie, rozmowa z pracodawcą itp.).

Do dyspozycji uczestników projektu znajduje się również e-kiosk – miejsce wyposażone w stanowisko komputerowe z dostępem do internetu, w którym dodatkowo będzie istniała możliwość zapoznania się z przygotowanym specjalnie na potrzeby projektu informatorem edukacyjnym oraz skorzystania z prasy codziennej.

Biuro Projektu znajduje się w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości, ul. Targowa 9, pok. 205.
Godziny otwarcia:
poniedziałek oraz środa - piątek 8.00 - 16.00
wtorek 8.00 - 18.00

Czas trwania Projektu: 01.12.2012-31.12.2014.

Strona projektu: www.szkolenialubuskie.pl   

Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu Państwa.

    

 

Aktywnie zintegrowani w Małomicach

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO

 

 

Lubuskie Stowarzyszenie Rozwoju Regionalnego „Rozwój” w Gorzowie Wlkp.
ogłasza na nabór


na wolne stanowisko pracy:  administracyjno-biurowy ds. rozliczeń finansowych.

1.      Osoba ubiegająca się o zatrudnienie powinna posiadać co najmniej:

  •  wykształcenie wyższe,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista,
  • wiedza z zakresu finansowania EFS,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet)
  • bardzo wysokie umiejętności organizacji pracy własnej,
  • wysoka kultura osobista,
  • sumienność,
  • odpowiedzialność,
  • zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu,

 

 

2.      Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, w szczególności EFS,

 

3.      Główne obowiązki:

  • Przygotowywanie dokumentów formalnych i nadzór nad ich poprawnością
  • Zarządzanie dokumentacją firmową oraz jej archiwizowanie
  • Zarządzanie korespondencją firmową
  • Przygotowanie dokumentów dla księgowości
  • Wspieranie pracowników innych działów w codziennych obowiązkach
  • Prowadzenia kalendarza biura
  • Bieżąca obsługa sekretariatu i administrowanie materiałami biurowymi
  • Profesjonalna obsługa klientów i przyjmowanie gości
  • Dbanie o estetykę i czystość biura

 

4.      Wymagane dokumenty:

a.       życiorys – curriculum vitae (c.v.),

b.      list motywacyjny,

c.       kserokopia dokumentów poświadczającego wykształcenie (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty, itp) dokumenty potwierdzone za zgodność z oryginałem.

CV powinno zawierać zapisek:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

 

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 05.02.2013r.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres:

Lubuskie Stowarzyszenie Rozwoju Regionalnego „Rozwój”

66-400 Gorzów Wlkp.

Ul. Targowa 9 (pokój 205)

Lub drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

 

 Treśc ogłoszenia.

 

 



Readaptacja społeczno-zawodowa osób opuszczających zakłady karne i ich otoczenia

      OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO    

 

 Lubuskie Stowarzyszenie Rozwoju Regionalnego „Rozwój” w Gorzowie Wlkp.
ogłasza na nabór


na wolne stanowisko pracy:  pracownik ds. monitoringu, rozliczeń, sprawozdawczości i PEFS.


  1.      Osoba ubiegająca się o zatrudnienie powinna posiadać:
  •  wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane ekonomiczne ze specjalnością rachunkowość,
  • znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym potwierdzoną certyfikatem
  • wiedzę z zakresu realizacji projektów EFS,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoką kulturę osobistą,
  • bardzo dobrą znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet)
  • bardzo wysokie umiejętności organizacji pracy własnej,
  • sumienność,
  • odpowiedzialność,
  • zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu,
 2.      Wymagania dodatkowe
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, w szczególności EFS,
 3.      Główne obowiązki:
  • przygotowywanie dokumentów formalnych i nadzór nad ich poprawnością
  • przygotowywanie dokumentacji finansowej projektu
  • monitorowanie wydatków projektu
  • prowadzenie sprawozdawczości PEFS
  • współpraca z pozostałym personelem projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu
  4.      Wymagane dokumenty: a.       życiorys – curriculum vitae (c.v.), b.      list motywacyjny, c.       kserokopia dokumentów poświadczającego wykształcenie (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty, itp) dokumenty potwierdzone za zgodność z oryginałem.

CV powinno zawierać zapisek:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).” Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 19.04.2013r.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres:Lubuskie Stowarzyszenie Rozwoju Regionalnego „Rozwój”66-400 Gorzów Wlkp.Ul. Targowa 9 (pokój 205)

Lub drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w temacie wpisując nazwę stanowiska, na które Państwo aplikują.

 

 

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.